Adamo HelpCenter > Registre i instal·lació

Registre i instal·lació

Els nostres tècnics segueixen les precaucions i mesures de protecció necessàries a l’hora d’accedir a un habitatge. En aquest article podeu veure tots els detalls.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No implica obres: a l'utilitzar canalitzat intern, no deixarem visible cap cable a casa teva.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Passem un cable des de l’exterior fins dins del teu domicili, i col·loquem els equips on prefereixes. Si tens més dubtes, escriu un correu a info@adamo.es per resoldre els teus dubtes.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

La fibra òptica ja està al teu edifici, i la farem arribar fins a casa teva a través de la infraestructura interna ja existent (antena, telefonia o, si cal, electricitat), sense obres.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots veure les ofertes que tenim actualment per a particulars aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots veure les nostres ofertes actuals de FIBRA per a particulars aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots veure les ofertes de FIBRA + MÒBIL que tenim actualment per a particulars aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots veure les ofertes de FIBRA + FIX que tenim actualment per a particulars aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots veure les ofertes de FIBRA + FIX + MÒBIL que tenim actualment per a particulars aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Entra al nostre web i selecciona la tarifa que més s'ajusti al teu dia a dia. Pots contractar des d'allà o truca'ns gratis al 900 651 258. Si necessites més detalls escriu-nos a info@adamo.es. Esperem veure't aviat en ADAMO!

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per donar-te d'alta necessitem l'adreça completa del teu habitatge incloent codi postal, el teu nom complet i DNI/NIE/passaport i el número IBAN del teu compte bancari.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

En el cas de productes sense promoció no existeix permanència però hi ha un càrrec en concepte d'instal·lació si et dones de baixa abans de 3 mesos. En els productes amb promoció la permanència és de 12 mesos. A cada opció et marquem si tens permanència o no.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

A dia d'avui no. Només oferim mòbil amb el contracte de fibra. Pots revisar les nostres ofertes de FIBRA + MÒBIL aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Adamo està disponible tant per a particulars com per a empreses. Pots consultar les nostres ofertes per a empreses aquí. Si ho prefereixes, Telefona'ns gratis al 900 651 098 i podrem veure quina oferta s'ajusta més a les teves necessitats.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots consultar a la nostra pàgina de Fiberhood si hi ha actualitzacions i seguir-nos per les nostres xarxes socials i les nostres notes de premsa on sempre anunciem l'arribada d'Adamo a cada nou poble.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Tots els serveis bàsics per a particulars tenen un cost d'activació de 175,45 €, dels quals es cobra per factura 12,10 € i la resta, 163,35 €, són subvencionats per Adamo sempre que es mantingui el servei el temps determinat per contracte (permanència). Aquests preus inclouen IVA.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El model del nostre router és el Genexis Pure 200. Trobaràs tota la informació relativa a aquest model en aquest enllaç.

Des d'Octubre 2021 i només per a clients sense servei de telefonia fixa contractat estem instal·lant el router AMAZON Eero 6. Pots trobar més informació al respecte aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El model de router que instal·lem actualment és el GENEXIS PURE 200. Pots veure els teus especificacions tècniques aquí: Model Pure ED500.

Des d'Octubre 2021 i per a clients sense servei de telefonia fixa contractat estem instal·lant el router AMAZON Eero 6. Pots trobar més informació al respecte aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

La majoria dels operadors solen oferir entre 100 Mb i 300 Mb així que la nostra oferta és d'almenys 3 vegades més velocitat de pujada i baixada. Amb 1000 Mb la majoria dels clients tenen prou.
Fins i tot si ets Gamer o Youtuber que estàs pujant vídeos constamente a la xarxa, o sou molta gent a casa teletreballant, creiem que la velocitat et dóna de sobres. Si vols contractar fes click aquí o truca'ns gratis al 900 651 250.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Tens moltíssimes avantatges al tenir 1000MB, pots trobar més detalls aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si et preguntes per què la necessites ... és perquè mai l'has provat!.Internet a molt alta velocitat et facilita la vida:

  • Veu vídeos, pelis i sèries en viu i en alta definició sense molestos talls ni haver d'esperar que es carreguin.
  • Puja fotos i vídeos a Facebook, Instagram i altres en un instant
  • Connecta diversos dispositius alhora sense que es redueixi la velocitat (tots els ordinadors, tablets i mòbils de la casa!)
  • ...
  • i treu el màxim profit del Núvol i de l'Internet de les Coses.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí, clar que és real! La tecnologia de fibra òptica és estable i permet que fem arribar a casa teva la velocitat anunciada.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots fer un test de velocitat en fast.adamo.es o aquí. Recomanem que facis el test connectant l'ordinador per cable de xarxa, ja que és la tecnologia que permet la major velocitat.

Si disposes d'un Router Amazon Eero 6 també pots accedir a l'App Eero i des de l'opció 'Home' pots llançar un test i comprovar la velocitat que reps.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots mantenir el teu número fix actual o podem activar un número nou.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí, amb la portabilitat mantens el teu número de telèfon. Nosaltres ens encarreguem del procés de portabilitat perquè no hagis de preocupar-te de res.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No. No tramitem la portabilitat fins que no es disposa ja de servei amb Adamo.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí, amb la portabilitat mantens el teu número mòbil. Nosaltres ens encarreguem del procés de portabilitat perquè no hagis de preocupar-te de res.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No, no tramitem la portabilitat fins que no es disposa ja de servei amb Adamo. Si comences a rebre notificacions sobre l'estat de la teva portabilitat mòbil via SMS i encara no tens a la teva disposició la targeta SIM per favor contacta amb nosaltres al 900 651 651 per reclamar un nou enviament de SIM.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte que tens a continuació.

Has d'introduir el teu nom
Has d'introduir els teus cognoms
Has d'introduir un telèfon
Has d'introduir un correu electrònic correcte
Has d'introduir el teu DNI
Has d'introduir un missatge