Adamo HelpCenter > Portabilitat

Portabilitat

Diem portabilitat al moviment d'una línia telefònica fixa o mòbil entre dues companyies de telecomunicacions.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El procés de portabilitat consta d'una sol·licitud per part de la nova companyia cap a la que actualment té el número. Aquesta ho rep i accepta o denega si coincideixen o no les dades amb les que tenen registrades. Per tant, és MOLT important que verifiquis que les dades de l'titular de la teva línia són els mateixos (errors tipogràfics inclosos) que ens dones per a la portabilitat. Això ho pots revisar a la factura de la teva actual companyia.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Depèn de el servei que hagis contractat:

  • PORTABILITAT MÒBIL: Un cop hagis contractat una tarifa de mòbil t'enviarem la SIM a casa. Quan l'hagis rebut ens posarem en contacte amb el teu anterior operador per demanar la portabilitat de la teva línia de mòbil. Aquest procés triga 48 hores des de la sol·licitud si totes les dades facilitades són correctes. En tot cas, t'enviarem un SMS al teu mòbil informant-te de la data de portabilitat, que es farà durant la matinada perquè el canvi t'afecti el menys possible. En cas d'error en les dades facilitades també t'enviarem un SMS per tornar-ho a intentar.
  • PORTABILITAT FIXE: Un cop el tècnic t'hagi instal·lat el telèfon fix, el procés de portabilitat triga entre 24 i 48 hores. En aquest procés no has de fer res, nosaltres ens encarreguem de tot.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

En principi Adamo processa la sol·licitud de portabilitat a l'operador actual del número. Si aquesta línia té gestions pendents és possible que la portabilitat sigui rebutjada.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El procés de portabilitat és un moviment que es fa entre companyies, però sempre recomanem que un cop rebut l'SMS de confirmació d'Adamo, conforme la portabilitat ha finalitzat amb èxit, es contacti amb l'operadora anterior per confirmar que també han completat la baixa.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí, amb la portabilitat mantens el teu número de telèfon. Nosaltres ens encarreguem del procés de portabilitat perquè no hagis de preocupar-te de res.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No. No tramitem la portabilitat fins que no es disposa ja de servei amb Adamo.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns de franc a 900 651 651 i t'informarem de les opcions de cancel·lació de la teva portabilitat fixa depenent de l'estat actual d'aquesta.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El procés complet de portabilitat dura unes 48 hores des de la petició, sempre que les dades facilitades siguin correctes. Adamo t'ho notificarà enviant un SMS. Sempre aconsellem que, després de tenir servei d'Internet i telefonia amb nosaltres, contactis amb el teu operador anterior per comprovar que tot està donat de baixa correctament.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí, amb la portabilitat mantens el teu número mòbil. Nosaltres ens encarreguem del procés de portabilitat perquè no hagis de preocupar-te de res.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No, no tramitem la portabilitat fins que no es disposa ja de servei amb Adamo. Si comences a rebre notificacions sobre l'estat de la teva portabilitat mòbil via SMS i encara no tens a la teva disposició la targeta SIM per favor contacta amb nosaltres al 900 651 651 per reclamar un nou enviament de SIM.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Des d'Adamo t'informem per SMS al teu telèfon mòbil de contacte sobre l'estat de la teva portabilitat mòbil, tant si és completada com si ens dóna algun error relacionat amb les dades facilitades en la contractació. En cas contrari, si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651 i t'informarem de l'estat del teu procés.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651. Si encara no has rebut la SIM rebutja qualsevol possible lliurament perquè el procés no avanci.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651. Si encara no has rebut la SIM rebutja qualsevol possible lliurament perquè el procés de portabilitat no avanci.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El procés de portabilitat comporta fer el moviment d'aquesta línia d'una operadora a una altra, per la qual cosa efectivament s'anul·la el saldo anterior.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El codi ICC és la identificació d'una targeta SIM concreta. Aquesta dada apareix a la mateixa targeta, és un codi de 19 dígits. En cas d'haver-se esborrat, sempre pots contactar amb la teva companyia actual perquè t'ho facilitin.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte que tens a continuació.

Has d'introduir el teu nom
Has d'introduir els teus cognoms
Has d'introduir un telèfon
Has d'introduir un correu electrònic correcte
Has d'introduir el teu DNI
Has d'introduir un missatge