Adamo HelpCenter > Facturació

Facturació

A Adamo emetem la factura la primera setmana de cada mes.

Recorda que els serveis contractats es facturen a mes anticipat i els consums extres a mes vençut.

A partir de setembre 2021 per als nous clients i aquells que canviïn els seus serveis tant els serveis com els consums extres es facturen a mes vençut.

Pots consultar les teves factures a Mi Adamo.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

A Adamo facturem mensualment a principis de mes. T'informem cada mes per email / SMS quan està disponible la factura a la teva zona privada Mi Adamo per poder ser consultada.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots consultar tot el detall relatiu a la primera factura Adamo a Primera factura Adamo

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

A Mi Adamo, la teva àrea privada de client, pots consultar totes les factures. Per accedir només et caldrà el teu usuari de Mi Adamo i la contrasenya. Si no saps el teu usuari truca'ns gratis al 900 651 651 o envia'ns un correu electrònic a cliente@adamo.es i t'ho facilitarem.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots consultar el significat de les seccions i conceptes de la factura aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pagament mitjançant targeta de crèdit / dèbit:

Pots accedir a la teva àrea privada de client Mi Adamo on podràs localitzar les factures pendents i pagar per targeta de crèdit/dèbit l'import pendent o si ho prefereixes pots trucar-nos al 900 651 624 i et facilitarem un link de pagament únic al teu email o telèfon perquè puguis pagar les factures pendents amb més comoditat.

Pagament mitjançant transferència o ingrés en compte:

Realitza el pagament mitjançant transferència o un ingrés directe al nostre compte, ja sigui per finestreta o al caixer. És important que t'asseguris incloure la referència que se't facilita perquè puguem identificar el teu pagament

  • Compte bancari IBAN: ES91 0081 5375 95 0001121121
  • Titular del compte: Adamo Telecom Iberia S.A
  • Referència del pagament: DNI de titular

Cal enviar el comprovant de pagament a recobrosclientes.ext@adamo.es

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a recobrosclientes.ext@adamo.es o truca'ns gratuïtament al 900 651 624.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per veure les opcions de fraccionament de les factures pendents, si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a recobrosclientes.ext@adamo.es o gratuïtament al 900 651 624.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratuïtament al 900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí, podem fer-te arribar les factures en paper tot i que la factura electrònica té la mateixa validesa legal i és molt còmoda perquè la pots consultar o descarregar quan vulguis i des del dispositiu que vulguis.

Si tot i les facilitats i conveniència de la factura electrònica encara vols les teves factures en paper truca'ns gratis al 900 651 651 o escriu-nos a cliente@adamo.es amb la teva petició.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

La factura electrònica (o sense paper) és ràpida, còmoda i té cura del nostre planeta. Té la mateixa validesa legal que la factura en paper. A més, pots guardar totes les teves factures de manera còmoda en format PDF, pots consultar o descarregar la factura quan vulguis i des del dispositiu que vulguis.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratuïtament al 900 651 651 i et facilitarem el formulari a omplir per fer un canvi de compte bancari.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No, actualment només és possible disposar d'un compte bancari per al pagament de totes les línies de telèfon vinculades a un sol contracte.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

A Adamo iniciem la facturació d'un servei sempre en el moment en què aquest es troba actiu i funcionant, mai se't cobraran dies que no has tingut línia amb nosaltres. T'ho expliquem en detall aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si tens actiu un bo de veu o trucades il-limitades no es cobra l'establiment de trucada (està inclòs en la tarifa). Si no, si hi ha establiment i el cost és de 18,15 cèntims € per trucada.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El cost per canvi de domicili és de 18'15€ a tota Espanya excepte a Astúries/xarxa GITPA on el preu és 72'60 €.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si en el teu nou domicili hi ha cobertura Adamo només hauràs d'assumir els costos pel canvi de domicili, mantenint la mateixa permanència que tenies en el domicili anterior. Per fer un canvi de domicili, escriu-nos un correu amb les teves dades (nom, document d'identitat, telèfon i nova adreça si ja la tens) a cliente@damo.es o truca'ns gratis al 900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Aquí pots trobar les nostres tarifes de numeració especial.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El cost d'establiment de trucada a un 902 és de 0.15 € i 0.09 € / minut.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte que tens a continuació.

Has d'introduir el teu nom
Has d'introduir els teus cognoms
Has d'introduir un telèfon
Has d'introduir un correu electrònic correcte
Has d'introduir el teu DNI
Has d'introduir un missatge