Adamo HelpCenter > El meu Compte

El meu Compte

Sí, Mi Adamo és la teva àrea privada de client des d'on pots accedir a la teva informació (productes contractats, estat d'instal·lació/serveis, llistat de factures) i des d'on pots realitzar accions com ara el pagament de factures pendents a través de targeta de crèdit / dèbit . Estem treballant per a cada vegada dotar de majors funcionalitats i autonomia l'àrea de client perquè puguis accedir a més informació.

Si encara no disposes del teu usuari Mi Adamo truca'ns gratis al 900 651 651 o envia'ns un correu electrònic a cliente@adamo.es i t'indicarem com procedir per obtenir el teu usuari i contrasenya.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots accedir a la teva àrea privada de client des de la pàgina principal de la nostra web a la part superior dreta o directament clicant aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Des de Mi Adamo pots accedir a la informació del teu contracte (productes contractats, estat d'instal·lació/serveis, llistat de factures) i pots realitzar accions com ara el pagament de factures pendents a través de la teva targeta de crèdit / dèbit. Estem treballant per a cada vegada dotar de majors funcionalitats i autonomia aquesta àrea de client perquè puguis accedir a més informació.

Si encara no disposes del teu usuari Mi Adamo truca'ns gratis al 900 651 651 o envia'ns un correu electrònic a cliente@adamo.es i t'indicarem com procedir per obtenir el teu usuari i contrasenya.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per recuperar la teva contrasenya de Mi Adamo fes click aquí i segueix les instruccions (necessitaràs conèixer el teu usuari). Si no saps el teu usuari Mi Adamo truca'ns gratis al 900 651 651 o envia'ns un correu electrònic a cliente@adamo.es i t'ho facilitarem.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

 

Truca'ns gratis al 900 651 651 o envia'ns un correu electrònic a cliente@adamo.es i t'indicarem com procedir.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Actualment no disposem d'una app mòbil però estem treballant per tenir-la aviat.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

I tant !, pots tenir tantes línies com necessitis. Truca'ns gratis a 900 651 651 i t'ajudarem amb les ofertes que millor s'adaptin a tu.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

I tant! Truca'ns gratis al 900 651 651 o envia'ns un correu electrònic a cliente@adamo.es i t'informarem amb les opcions disponibles en funció de les teves preferències.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratuïtament al 900 651 651 i et facilitarem el formulari a omplir per fer un canvi de compte bancari.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau, escriu-nos un correu a cliente@adamo.es amb les teves dades o si ho prefereixes truca'ns gratis al 900 651 651 i t'ajudem a fer el canvi.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No, actualment només és possible disposar d'un compte bancari per al pagament de totes les línies de telèfon vinculades a un sol contracte.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per poder realitzar el canvi de titularitat hauràs d'omplir un document de petició que et facilitarem a través del correu cliente@adamo.es un cop sol-licitat. Si us plau, un cop emplenat hauràs enviar de tornada a cliente@adamo.es i podrem realitzar el canvi.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si tenim cobertura de fibra a la teva nova adreça podràs fer un canvi de domicili mantenint les mateixes condicions contractuals.

Podràs mantenir el teu número fix si el canvi de domicili és dins de la mateixa província.

Per fer un canvi de domicili del teu servei de fibra, escriu-nos un correu a cliente@adamo.es amb les teves dades (nom, telèfon i nova direcció si ja la saps) i et contactarem el més aviat possible. Si ho prefereixes també pots trucar-nos gratis al 900 651 651 els set dies de la setmana de 8:00h a 21:00h.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El cost per canvi de domicili és de 18'15€ a tota Espanya excepte a Astúries/xarxa GITPA on el preu és 72'60 €.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí. Podràs portar-te el telèfon fix al teu nou domicili sempre que tinguem cobertura en la nova adreça i estigui dins de la mateixa provincia. Per sol·licitar-ho, escriu-nos un correu amb les teves dades (nom, document d'identitat, telèfon i nova adreça si ja la tens) a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si en el teu nou domicili hi ha cobertura Adamo només hauràs d'assumir els costos pel canvi de domicili, mantenint la mateixa permanència que tenies en el domicili anterior. Per fer un canvi de domicili, escriu-nos un correu amb les teves dades (nom, document d'identitat, telèfon i nova adreça si ja la tens) a cliente@damo.es o truca'ns gratis al 900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si, podem desactivar temporalment la teva línia de fibra. Si us plau escriu-nos un correu a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al  900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per descomptat, en casos com ara eliminar el servei de telefonia fixa, un mòbil o baixar la velocitat de la teva fibra, sempre que no estiguis en període de permanència. Pots trucar-nos gratis al 900 651 651 els set dies de la setmana de 8:00h a 21:00h i t'informarem sobre les opcions disponibles.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per donar-te de baixa truca'ns gratis al 900 651 651 els set dies de la setmana de 8:00h a 21:00h.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per gestionar la devolució dels teus equips, truca'ns gratis al 900 651 651 o escriu-nos un correu electrònic a cliente@adamo.es amb les teves dades (DNI / NIE / Passaport / CIF, nom i cognoms i horari preferit de recollida: matins (9 a 13hs) o tardes (16 a 20hs)) i programem la recollida dels equips amb tu.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte que tens a continuació.

Has d'introduir el teu nom
Has d'introduir els teus cognoms
Has d'introduir un telèfon
Has d'introduir un correu electrònic correcte
Has d'introduir el teu DNI
Has d'introduir un missatge