Adamo HelpCenter > Mòbil

Mòbil

Pots consultar les nostres tarifes de línies de mòbil a la secció 'ADAMO MOVIL' de l'enllaç.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per descomptat. Tant si el teu mòbil forma part d'un paquet Adamo com si és una línia addicional consulta les possibilitats al web o truca'ns gratis al 900 651 651 i et direm quines opcions tens.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí, amb la portabilitat mantens el teu número mòbil. Nosaltres ens encarreguem del procés de portabilitat perquè no hagis de preocupar-te de res.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No, no tramitem la portabilitat fins que no es disposa ja de servei amb Adamo. Si comences a rebre notificacions sobre l'estat de la teva portabilitat mòbil via SMS i encara no tens a la teva disposició la targeta SIM per favor contacta amb nosaltres al 900 651 651 per reclamar un nou enviament de SIM.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Un cop contractat qualsevol mòbil amb Adamo, t'enviarem a través del nostre proveïdor logístic la SIM a l'adreça que hagis especificat en el moment de la contractació. L´enviament anirà juntament amb el contracte de servei mòbil, servei facilitat per XFERA MOVILES S.A.U., per tal de tornar una còpia de l'esmentat contracte signada.

En cas d'haver contractat més d'una línia mòbil al mateix temps és probable que t´arribin totes les SIMs en un únic enviament, si bé hauràs de signar un contracte per cada SIM / línia.

Un cop rebuda la targeta SIM s'iniciarà el procés de portabilitat mòbil o l'alta de nombre nou, segons la teva sol·licitud (rebràs SMSs de confirmació).

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns de franc al 900 651 651 per validar l'estat de l'enviament i realitzar el canvi de direcció de lliurament de les teves SIMs.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

La nostra empresa de missatgeria realitza més d'un intent de lliurament, en tot cas recomanem tenir a prop el telèfon mòbil ja que el missatger dirà si no aconsegueix lliurar la targeta.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Cal que sigui el nou titular de les línies (mostrant el seu document d'identitat) qui reculli la SIM/s al lliurament per poder completar també la signatura del contracte Adamo mòbil. En cas de no ser possible per absència o per horaris el missatger et contactarà per realitzar un nou intent de lliurament o acordar un altre tipus de solució (passar per l'agència per recollir, canviar de direcció d'entrega, ...).

Qualsevol necessitat relativa al lliurament de SIMs també ens pots contactar al número gratuit 900 651 651 o escriure'ns amb les teves noves dades de lliurament a cliente@adamo.es.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

En principi cada targeta SIM es lliura vinculada al contracte de cada línia individualment. Si per algun motiu no aconsegueixes identificar a quina línia correspon cada SIM, si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651 i t'ajudarem a identificar-les en base al codi ICC. 

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Utilitzem la xarxa mòbil de Yoigo.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si al teu mòbil vas a Paràmetres> Connexions> Més xarxes> Xarxes mòbils> Mode de Xarxa> 4G / 3G / 2G (pot ser diferent segons terminal mòbil) pots veure quin mode de xarxa mòbil tens configurat per defecte. El més habitual és 4G / 3G / 2G i a la pantalla principal del mòbil dalt a la dreta podràs veure la corresponent icona de 3G o 4G que indica el tipus de cobertura que tens segons la zona en què et trobis en aquest moment.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si tens actiu un bo de veu o trucades il-limitades no es cobra l'establiment de trucada (està inclòs en la tarifa). Si no, si hi ha establiment i el cost és de 18,15 cèntims € per trucada.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

En tot moment des d'Adamo t'enviem SMSs al teu mòbil de contacte per poder fer seguiment dels enviaments de la teva SIM/s. En aquests SMSs s'inclou l'accés al web de seguiment de la teva comanda perquè puguis seguir tot el procés.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

En el moment que rebis la SIM la companyia de missatgeria ens avisarà al respecte. A partir d'aquí activarem la teva nova línia o començarem el procés de portabilitat, de manera que només has d'esperar a rebre el nostre SMS al teu mòbil de contacte amb la confirmació que la SIM ja està activa per col·locar-la en el teu mòbil i començar a utilitzar el servei.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Truca'ns gratis al 900 651 651 els set dies de la setmana de 8:00h a 21:00h o escriu-nos a cliente@adamo.es indicant les teves dades (nom, document d'identitat, telèfon de contacte, línia mòbil SIM a substituir i direcció d'enviament del teu duplicat de targeta) a més del motiu per a la sol·licitud del duplicat.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

 

Les tarifes planes de dades mòbils es comencen a gaudir a partir del dia 1 de cada mes.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per utilitzar Internet al mòbil has de configurar la connexió APN (Access Point Network) al telèfon. La informació de la APN és la següent:

Nom: Adamo
APN: internet

Si necessites ajuda per a la configuració, fes clic aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Tant si has sol·licitat un nou número com si es tracta d'una portabilitat, aquí trobaràs la info necessària per a l'activació de la teva línia:

Si tens un número nou Adamo:
1.Introdueix la SIM al teu mòbil
2.Adamo t'enviarà un SMS de confirmació al teu mòbil de contacte quan estigui activada la SIM
3.Configura la APN (Internet)

Si tens portabilitat:
1. Adamo t'enviarà un SMS al teu mòbil de contacte el dia abans del canvi perquè posis la SIM d'Adamo
2. Estableix la APN (Internet)

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots configurar el teu mòbil des de l'opció 'xarxes mòbils'> Noms s'ha d'omplir els camps de la següent manera:

Nom: Adamo

contrasenya: internet

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

La teva SIM ja està activa per parlar i navegar, no cal fer res més. En el cas que per algun motiu necessitis configurar-ho manualment i fas servir sistema iOs d'Apple, hauràs de seguir aquestes indicacions:

Connecta el teu telèfon a una connexió Wi-Fi i segons la numeració de la teva SIM (pots consultar-la a la targeta SIM o bé a la carta de benvinguda en la qual se't va lliurar) hauràs de fer clic en un dels següents enllaços:

Si el teu SIM comença per 8934-01:
https://wordpress.adamo.es/iphone-internet

Si el teu SIM comença per 8934-04:
https://wordpress.adamo.es/iphone-internet-2018

Es descarregarà automàticament un fitxer de configuració i hauràs de seguir les indicacions.

Si el teu SIM comença per 8934-01:

Nom: Adamo
APN: internetmas

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

La nostra ràpida connexió permet utilitzar, en cas de contractar-se, centraletes Cloud (centraletes VOIP virtuals) el que et permetrà a través d'un software específic i les credencials adequades, gestionar la teva centraleta, els teus desviaments, les teves bústies i els teus grups de salt de forma remota i sense necessitat de desplaçar-te, sempre que disposis de la nostra connexió.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No. El teu mòbil Adamo té trucades il-limitades (excloent serveis premium, internacionals, roaming i ús WAP) amb un màxim de 120 destinacions diferents. Les trucades són il·limitades dins d'unes normes d'ús raonable': si es realitza un consum mensual que cuadripliqui la mitjana de consum mensual dels clients d'Adamo que tinguin contractada la tarifa il·limitada (mitjana actual: 600 min / mes), t'enviarem un SMS informant-te que has excedit el nombre de minuts contractats i, després de 100 minuts addicionals consumits, passarem a tarifar a preu fora de bo: establiment de trucada de 18,15cts i 0ct / min els primers 5 minuts, després 3,63cts / min. Superat el límit de destinacions, es tarifarà a 0,10 € / min amb establiment de trucada de 18,15 ct.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

 

Efectivament, t'enviem un missatge indicant quan s'han consumit les teves dades mòbils.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

La velocitat de navegació es redueix a 1Mb. Sempre pots contractar un bo de dades addicionals trucant gratis al 900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau, escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns de franc a 900 651 651 i et facilitarem el teu consum mòbil.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots consultar-ho des del teu propi mòbil. Des Adamo encara no disposem d'aquesta opció en la secció de clients però estem treballant per oferir-ho aviat.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots trobar aquest detall en les factures. Pots consultar-les totes a la teva àrea privada de client Mi Adamo.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí. En cas de necessitar establir un límit de consum truca'ns gratis al 900 651 651 els set dies de la setmana de 8:00h a 9:00h o escriu-nos a cliente@adamo.es amb les teves dades i quin límit vols establir.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Aquí pots trobar les nostres tarifes de numeració especial.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El tethering (o ancoratge a xarxa) és la funció de compartir la connexió a internet del nostre smartphone amb un altre dispositiu, ja sigui a través del Bluetooth, via USB (amb cable) o connexió Wi-Fi (la més habitual).

Per fer tethering en Android:

  • En Configuració> Xarxes o connexions> Zona wifi / compartir connexió

Per fer tethering en iOS:

  • En Configuració> Compartir internet
  • Defineix una clau segura a> Contrasenya Wi-Fi
  • Activa Compartir Internet

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per connectar el teu SmartWatch al teu línia de mòbil has de revisar les instruccions de la teva SmartWatch particular.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per desviar a un altre número totes les trucades que et facin al teu mòbil, marca *21* seguit del número a què vols desviar i de la tecla #. Per exemple: *21*622000000#.

Per treure el Desviament, marca #21#.

Escriu-nos a cliente@adamo.es si tens cap dubte.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per activar la trucada en espera has de teclejar *43# seguit de la tecla de trucada. Així es configura la trucada en espera directament.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per trucar amb número ocult des del mòbil has de marcar # 31 # i seguit el número de telèfon.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Sí, si vols rebre un avís gratuït de qui t'ha cridat quan tenies el mòbil apagat, fora de cobertura, o quan estaves parlant amb una altra persona ...

  • Per activar-lo: marca al teu mòbil *67*556# i tecla de trucada, després *62*556# i tecla de trucada, i després *61*556# i tecla de trucada. A l'activar el servei de trucades perdudes, es desactivarà automàticament el contestador.
  • Per desactivar-lo: marca al teu mòbil *67*633# i tecla de trucada, després *62*633# i tecla de trucada, després *61*633# i tecla de trucada. Al llevar el servei de trucades perdudes, s'activarà automàticament el contestador.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per accedir a la Bústia de veu marca 242. Utilitza el menú de veu per activar-lo/desactivar-lo o per configurar el teu missatge.
Si vas a viatjar a l'estranger, abans has de consultar la clau d'accés. Aconsegueix-la marcant el 242> opció 4> opció 1> opció 1. Per escoltar els missatges en itinerància crida a l'+34 656 242 242 i introdueix el codi que vas obtenir prèviament. Si us plau, escriu-nos a cliente@adamo.es si necessites alguna cosa més.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per escoltar la bústia de veu del teu número mòbil només has de trucar al 242 des del teu mòbil.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per accedir a la bústia de veu marca 242. Utilitza el menú de veu per activar-lo, desactivar o configurar el teu missatge.
Si vas a viatjar a l'estranger, abans has de consultar la clau d'accés. Aconsegueix-la marcant el 242> opció 4> opció 1> opció 1. Per escoltar els missatges en itinerància truca al +34 656 242 242 i introdueix el codi que vas obtenir prèviament.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

La bústia de veu és un servei totalment gratuït.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Les opcions que escoltareu el cridar al 242 són les següents:

  • Per escoltar els teus missatges prem 1.
    • Tens un missatge nou / No tens missatges (passa directament a: Per canviar les opcions, prem 2).
    • Prem 1 per tornar a l'inici del missatge.
    • Per esborrar el missatge i escoltar el següent, prem 2 mentre ho escoltes.
    • Per guardar el missatge i passar al següent, prem 3 mentre ho escoltes.
    • Per trucar a la persona que ha deixat el missatge, prem 4.
    • Per anar a altres funcions, prem 0.
    • Per tornar a l'missatge previ, prem 7.
    • Per fer una pausa, prem 8.
    • Per continuar prem 8 de nou.
    • Per anar a un nou missatge prem 9.
    • Per anar a menú anterior, prem *.
    • Per finalitzar prem #
  • Per canviar les opcions prem 2.
    • Per canviar el teu missatge de benvinguda, prem 1.
    • Per gravar el teu missatge de benvinguda personal, si us plau parla amb claredat després del senyal i prem # per finalitzar.
    • Per guardar i seleccionar aquest missatge de benvinguda prem 1.
    • Per realitzar una nova gravació, prem 2.
    • Per tornar al menú anterior sense desar aquest enregistrament prem *.
    • Per canviar altres opcions, prem 2.
    • Per canviar el teu codi d'accés per al teu contestador o activar el codi d'accés per escoltar els missatges des del teu propi mòbil, prem 1.
    • Per canviar les opcions d'avís, prem 3.
    • Si vols, et podem dir el número que t'ha trucat, per canviar aquesta funció, prem 5.
    • Per canviar les opcions del servei de trucades perdudes, prem 6.
  • Per ajuda prem 0.
    • Per ajuda, prem 0 en qualsevol moment.
    • Per tornar al menú anterior, prem *.
    • Per finalitzar la trucada, prem #.
    • Per escoltar els teus missatges, prem 1.
    • Per canviar les opcions, prem 2.
    • Per ajuda prem 0.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per configurar el missatge de la teva bústia de veu marca el 242 i segueix les instruccions del menú de la bústia.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si necessites un duplicat de SIM per avaria, el duplicat és gratuït.

En cas que la targeta se t'hagi deteriorat o t'hagin robat el mòbil o l'hagis perdut, el duplicat té un preu de 10 €.

Si necessites sol·licitar un duplicat escriu-nos un correu a cliente@adamo.es amb les teves dades o si ho prefereixes truca'ns gratis al 900 651 651 i et donarem la informació.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

 

Actualment no tenim eSIM disponible ara mateix però estem treballant en això.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

 

Lamentablement no tenim multiSIM disponible ara mateix però estem treballant en això.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau, escriu-nos un correu a cliente@adamo.es amb les teves dades o si ho prefereixes truca'ns gratis al 900 651 651 i t'ajudem a fer el canvi.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Depèn del país que truquis. Pots consultar les nostres tarifes internacionals en aquest enllaç.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

No. El Roaming està desactivat per defecte. Si vols activar-lo, contacta'ns a cliente@adamo.es o per telèfon gratuït al 900 651 651. El canvi triga alguns dies a fer-se efectiu.

Consulta les nostres tarifes internacionals aquí.

Consell Adamo: vés amb compte amb la itinerància fora d'Espanya, podria resultar notablement costós tant amb Adamo com amb altres operadors. També recomanem anar amb compte amb l'ús de dades Roaming, aconsellem desactivar les dades i aprofitar els punts Wi-Fi destinació.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si no tens el servei de roaming activat si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis des d'Espanya al 900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El roaming a la Unió Europea és el mateix que trucar o navegar des de casa. Has d'activar-ho amb uns dies d'antelació encara que vagis a viatjar a aquesta zona. Tingues en compte que si surts de la Unió Europea hi ha diferents zones de roaming i que en funció d'això el preu de les trucades o navegació pot variar. El detall complet de les tarifes el tens aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

El roaming a la Unió Europea és el mateix que trucar o navegar des de casa. Si vas a viatjar a l'estranger pots consultar les nostres tarifes aquí.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Per a totes les línies tens un límit preestablert de 30 €. Si necessites modificar-lo, si us plau escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Si us plau, escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651. Et donarem el teu codi PUK (clau per desbloquejar el teu PIN) i instruccions per poder crear un nou codi PIN.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

L'IMEI és el codi únic que cada terminal mòbil rep en el moment en què surt de la fàbrica, i conté 15 dígits. El pots trobar a la caixa del teu dispositiu o imprès a la part posterior. Si per alguna raó no pots trobar-ho, n'hi ha prou amb fer una trucada al codi *#06# perquè t'aparegui l'IMEI en pantalla.

 

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

És possible que el teu mòbil no estigui alliberat, i les nostres targetes SIM només funcionen en telèfons lliures.
Si el mòbil és lliure, prova la SIM en un altre telèfon lliure, per descartar que sigui un error de la SIM o del telèfon. En cas de no funcionar tampoc escriu-nos un correu amb les teves dades a cliente@adamo.es o truca'ns gratis al 900 651 651 per gestionar l'enviament d'una nova targeta SIM.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Valida si l'APN està ben configurada. Pots consultar el detall aquí. Si no aconsegueixes resoldre-ho o no és problema d'APN escriu-nos un correu a cliente@adamo.es amb les teves dades o truca'ns de franc al 900 651 651 i t'ajudarem a resoldre-ho.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Et recomanem que contactis amb una botiga especialitzada per reparar el terminal. Mentrestant, pots escriure un correu a cliente@adamo.es amb les teves dades o truca'ns gratis al 900 651 651 per bloquejar el teu número o facilitar-te un duplicat de targeta SIM per utilitzar el teu número en un altre terminal.

T'ha resultat útil? Si No

Moltes gràcies per la teva opinió!

Vaja ... però encara no està tot perdut Lamentem que la nostra base de coneixement no t'hagi deixat satisfet, però podem buscar la teva solució d'altres maneres! Fes clic a la dreta i esbrina com.
Vaja ... sembla que hi ha hagut un error Lamentem que la nostra base de coneixement hagi donat un error. Contacta'ns i tractarem d'ajudar-te el millor possible.

Pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte que tens a continuació.

Has d'introduir el teu nom
Has d'introduir els teus cognoms
Has d'introduir un telèfon
Has d'introduir un correu electrònic correcte
Has d'introduir el teu DNI
Has d'introduir un missatge