06 de noviembre de 2012
Barcelona serà la primera ciutat d’Espanya en provar una connexió a Internet de 300Mb de velocitat.
Els clients d’Adamo tenen la possibilitat de participar als tests de manera totalment gratuïta.
Barcelona, novembre de 2012 – El sector de les telecomunicacions a Espanya està a punt de fer un pas de gegant gràcies a Adamo, proveïdor de serveis de telecomunicacions, que ha anunciat que comença a realitzar tests de velocitat de connexió a Internet per poder oferir el seu servei de fibra òptica fins la llar (FTTH) amb 300Mb de velocitat a Barcelona. Adamo serà el primer proveïdor que oferirà a Espanya aquesta velocitat de connexió, de manera que es convertirà en l’empresa pionera i més innovadora del sector dels proveïdors de serveis de telecomunicacions, un àmbit molt competitiu i en constant innovació.
D’aquesta manera, Barcelona segueix posicionant-se internacionalment com a ciutat innovadora i dinàmica on els empresaris més emprenedors del sector de les noves tecnologies desenvolupen les seves activitats. Precisament, Adamo té la seva seu empresarial al 22@, el districte de la innovació, on es reuneixen actualment una gran quantitat d’empreses, institucions i centres d’investigació dels sectors de les TIC, Energia o Media, entre d’altres.
Els tests es realitzaran a partir de demà en totes les zones de Barcelona amb cobertura d’Adamo. L’empresa ofereix als seus clients la possibilitat de participar als tests de velocitat de manera totalment gratuïta. Així, els clients podran disfrutar de 300Mb de velocitat al preu de la tarifa actual de 100Mb, sense cap cost afegit. Els clients interessats poden informar-se a la web d’Adamo www.adamo.es/300Mb, i tots aquells que vulguin participar hauran d’escriure un comentari a Facebook o a Twitter amb el hashtag #adamo300 explicant què els aportarien els 300Mb de velocitat.
“El sector de las telecomunicacions a Europa està molt avançat. Ja hi ha molts països que compten amb 300Mb de velocitat o inclús amb velocitats molt superiors, i volem que Espanya també sigui un d’ells. Estem molt contents de poder oferir aquest servei per primer cop a Barcelona, ciutat que sense dubte està al dia de les noves tecnologies”, comenta Fredrik Gillström, CEO d’Adamo.
A més d’aquest gran avenç, l’empresa es l’única a Espanya que ja porta temps oferint la velocitat de connexió actual més ràpida del país: fibra òptica fins la llar amb 100Mb totalment reals i simètrics, és a dir, de pujada i de baixada, a Astúries, Barcelona, Viladecans i, tal i com va anunciar recentment, també a Lleida.
Segons els informes d’Akamai Technologies sobre l’estat d’Internet, Espanya forma part de les últimes posicions del ranking sobre la velocitat de banda ample a Europa. En primer lloc se situen els Països Baixos, Dinamarca, Bèlgica, Finlàndia o Noruega, països que des de fa temps ja compten amb 300Mb o més de fibra òptica fins la llar. En breus, Espanya escalarà alguns punts en el ranking gràcies a Adamo i a la seva connexió de 300Mb de velocitat.
ADAMO
Adamo, empresa de telecomunicacions, neix a Suècia el 2004 i arriba a Espanya el 2007. Amb la seva entrada al nostre país es converteix en la primera empresa a oferir 100Mb reals i simètrics. A l’actualitat, l’empresa compta amb clients particulars a Barcelona, Viladecans, Lleida i Astúries i amb clients d’empresa en tot el territori nacional.
www.adamo.es/300Mb
www.facebook.com/adamo.es
twitter.com/adamo_es
Particulars
Atención al cliente – Adamo
93 182 1000 / 902 789 890
info@adamo.es

Entradas recientes
Así se celebran las fiestas de La Mercè
20-09-2023
Cómo acceder al router para tener un mayor control de tu red
19-09-2023
¡Con Mi Adamo y nuestro Centro de Ayuda te facilitamos la vuelta al cole!
18-09-2023
Vuelta al cole con el mejor entretenimiento
15-09-2023
¿Qué velocidad de fibra necesito?
12-09-2023